בואו ללמוד את שפת הליווי הפיננסי! ומה עוד אפשר לקבל?

בפוסט הקודם כתבנו והסברנו למה חשוב לקבל ליווי פיננסי סגור לפרויקט שלכם. הסברנו הכל באריכות למה זה שווה ולמה זה הכרחי. כדי שתפיקו את מיטב התועלת מהליווי הפיננסי חשוב שתכירו כמה מושגי מפתח שיסייעו לכם להתנהל נכון בשוק. כך תוכלו להבין טוב יותר איך זה עובד.

עקרונות ליווי פיננסי -

שיעבוד מקרקעין – הגוף המממן זה שמעניק לכם את ההלוואה עליה אתם מתבססים משעבד את כל המקרקעין בפרויקט על שמו. כל השבחה שתעשה בפרויקט תעלה את ערך המקרקעין המשועבד.

שיעבוד פרויקט – הגוף המממן לא מסתפק רק בקרקע אלא הוא משעבד את כל הזכויות בפרויקט על שמו.

חשבון פרויקט – הגוף המממן פותח חשבון נפרד לכסף של הפרויקט. נפרד מכל הכספים האחרים של היזם. שם נמצא ההון העצמי, ההלוואה מהבנק, הכסף מרוכשי הדירות. משם יוצאים הכספים לקידום הפרויקט בפיקוח הגוף המממן.

דו"ח אפס – הגוף המממן רוצה לדעת שהוא ילך על בטוח. לכן הוא דורש לקבל דו"ח אפס. דו"ח אפס הוא דו"ח ראשוני הכולל את כל הנתונים של הפרויקט. הוא מתבסס על ניתוח של שמאי שמביע את חוות דעתו על הפרויקט. שווי הקרקעות, שווי בטחונות, תוכנית עסקית מפורטת עם כל השלבים של הפרויקט. והסיכוי למימוש הפרויקט והצלחתו.

פיקוח הנדסי ופיננסי – מכיוון שהגוף המממן חולק עם היזם את הסיכונים הוא עוקב אחר הפרויקט מבחינה הנדסית ומבחינה פיננסית. הוא בודק את איכות וקצב הבניה.

שחרור כספים – הכסף כולו נמצא בחשבון הפרויקט תחת הפיקוח של הגוף המלווה. שחרור הכספים ליזם יבוצע בהתאם להתקדמות הבניה ושלבים בפרויקט.

ערבויות חוק מכר – כספי הרוכשים מופקדים בחשבון הפרויקט ולכן הגוף הממן הוא זה שינפיק ערבויות חוק מכר לרוכשים.

אישור חוזים – בהקמת פרויקט יש צורך בחתימת חוזים עם קבלנים ראשיים, משניים, מפקחי בניה, מהנדסים ונותני שירותים נוספים. כל החוזים הללו צריכים לקבל אישור מטעם הגוף המממן.

אישור נוסח חוזה המכר בין היזם לדיירים – הגוף המממן דורש שבחוזה יהיה סעיף בו גם היזם וגם הרוכשים מתחייבים להפקיד את הכספים של הפרויקט רק בחשבון הפרויקט.

איתכם ביחד לאורך כל הדרך

כל יזם רוצה להצליח ולקבל את השירות הכי טוב. לא כל גוף פיננסי שמעניק ליווי דואג גם ללמד את היזם מה כל דבר אומר. הגוף הפיננסי שותף לסיכונים, לא לרווחים לא מעניין אותו כמה אתה תרוויח אלא העיקר שאתם לא תפסידו. האינטרס לא לחלוטין משותף על אף שזה כך נראה.

לגוף הפיננסי ולכם בסך הכל יש ניגודי אינטרסים הוא מעוניין לגבות מכם ריביות כמה שיותר גבוהות. המעורבות שלו בכל הפרויקט הוא כדי לוודאות שהכסף יחזור אליו אבל הוא לא באמת מחפש לחסוך לכם כסף.

אם אתם רוצים ליווי אמיתי, ליווי שדואג לאינטרסים שלכם. שיתן לכם ביטחון לא רק לגבי חוסר הפסד אלא גם לגבי הצלחה כלכלית מובטחת. בשביל זה אתם צריכים אותנו, חברת המפתח לליווי ומימון פרויקטים מבטיחה לכם ליווי יד ביד לאורך כל הדרך יחד איתכם מול הגוף המלווה. אנו נדאג שתקבלו את הטופ שבטופ. מימון איכותי, ליווי מקצועי ונתח רווח גבוה, כי אתם לא עובדים בחינם.

הצטרפו לעשרות יזמים מצליחים שעברו דרכינו להצלחה שלהם!

מימון מלא ליזם
אישור עקרוני תוך 48 שעות!

פניה מהירה: