בעלי עסקים? יזמים? שמעתם על הלוואה בערבות המדינה? ההלוואה שתקדם את הפרויקט שלכם!

רוצים לפתוח עסק? לקדם עסק קיים? להקים פרויקט נדל"ן? בשביל כל הדברים הללו יש צורך בהון רב, אחת הדרכים היותר מוצלחות לגיוס הון זוהי הלוואה בערבות מדינה.

ישראל ממוקמת בשורה הראשונה עם המדינות בהם נפתחים כל הזמן מיזמים חדשים ורעיונות מקוריים לעסקים. רעיונות לא חסר כאן אך כדי להגשים את הרעיונות הללו יש צורך בכסף… וכאן מגיע המקום של הלוואה בערבות המדינה.

איך מגייסים כסף לקידום מיזמים ועסקים?

כדי לפתח פרויקטים ומיזמים יש צורך דבר ראשון בכסף, כדי להשיג כסף אפשר לפנות למשקיע, לגייס משאבים על ידי הכרזת המיזם ומימון המונים (תרומות). ישנה דרך נוספת, לקחת הלוואה מהבנק. למעשה, זו הדרך הכי נגישה וזמינה. אלא מה, שכאן שוב נתקלים בבעיה, הבנקים לא מאושרים לתת הלוואות ליוזמות עסקיות, הם טוענים שבדרך כלל היוזמות הללו נופלות ולא מצליחות. כאן יש יתרון ליזמי נדל"ן, להם כן יהיו מוכנים לתת הלוואה, אך עדיין התנאים לא יהיו משופרים מידי. למקום הזה נכנסת המדינה, המדינה מאוד מעוניינת בפיתוח יוזמות וסטארטיפים חדשים והיא יודעת שללא מימון שום דבר לא יקרה. לכן, כדי לפתח עסקים ויוזמות, המדינה מציעה לבנק להיות ערבה להלוואה. הערבות הזאת נותנת גב חזק ללווה, מפחיתה סיכונים ונותנת בטוחה חזקה לבנק. ההלוואה הזו דומה להלוואת זכאות למשכנתא שגם בה משרד השיכון ערב להלוואה ולכן התנאים משופרים יותר. גם כאן משרד הכלכלה נותן גב ליזמים ולבעלי העסקים ונותן ערבות להלוואה מהבנק. מה שגורם לכך שתנאי ההלוואה משופרים יחסית.

מה גובה ההלוואה שניתן לקבל?

הלוואה בערבות מדינה ניתן לקבל עד סכום של 8 מיליון בעסקים בינוניים ו-5 מיליון לעסקים קטנים. כדי לקבל את ההלוואה נדרשים בטחונות של 25% מגובה ההלוואה במקרה של פיתוח עסק קיים ובמקרה של הקמת עסק חדש יש צורך בבטחונות בגובה 35% מההלוואה.

הלוואה בערבות מדינה ניתן לקבל מהבנקים: מזרחי, מרכנתיל, אוצר החייל ולאומי.

שימו לב, כדי לקבל הלוואה בערבות מדינה תידרשו להגיש בשלב ראשון תוכנית מפורטת למיזם שלכם והסכום שאתם זקוקים לו כדי לקבל את הפרויקט. לא פעם מתקבלים סירובים על בקשת הלוואה בערבות מדינה כדי למנוע את זה מראש חשוב שתכינו תוכנית עסקית מקצועית ומסודרת, כדאי שתעזרו בבעל מקצוע.

מהן המעלות העיקריות של הלוואה בערבות מדינה?

  • הביטחונות לא גבוהים בכלל. ההון שתידרשו להעמיד כדי לקבל את ההלוואה הוא נמוך מאוד, סכום שכל אחד יכול לעמוד בו.
  • הלוואה בערבות המדינה תזכה אתכם בריביות נמוכות מאוד שיקטינו את ההחזר החודשי.
  • כל חברה בע"מ יכולה לקבל את ההלוואה הזו.
  • בהלוואה בערבות מדינה יש אפשרות להחליף הלוואה קיימת בריביות גבוהות. בהלוואה בערבות מדינה החיסכון יכול להגיע למאות אלפי שקלים.
  • גם עסקים המסווגים כמסוכנים יקבלו הלוואה בערבות מדינה.

איך מתנהל תהליך קבלת הלוואה בערבות מדינה?

  • בדיקת זכאות, התרשמות משרד הכלכלה.
  • בשלב הבא תגישו את הבקשה ואת המסמכים.
  • השלב הבא הוא בניית תוכנית עסקית מפורטת. מומלץ להיעזר בבעלי מקצוע.
  • קבלת ההלוואה וקבלת אישור למתן ההלוואה.

מה כוללת הלוואה בערבות מדינה?

הלוואה בערבות מדינה היא הלוואה שניתנת על ידי הבנקים בערבות המדינה. ההלוואה הזו היא הלוואה נוחה וזולה בתנאים משופרים וכמעט נטולת סיכונים. המדינה ערבה לפירעון ההלוואה כך שאין כמעט סיכונים ליזם.

שימו לב, גם בהלוואה בערבות מדינה כמו במשכנתא יש צורך בתכנון, בבניה של תוכנית כדי שהעסק אכן יצליח. חשוב מאוד לפנות לחברה מקצועית כמו סטארטיפ שתלווה את העסק שלכם מכל הבחינות ותביא אותו להצלחה.

כדי לקבל הלוואה בערבות מדינה יש צורך להגיש תוכנית עסקית בנויה היטב ובה מפורטים החזרי ההלוואה והיכן הם ילקחו. בכלל, בכל התהליך, כדאי להתייעץ עם יועץ מקצועי שיעזור לכם לבצע את כל הצעדים הדרושים עד לקבלת ההלוואה.שימו לב הממשלה מעניקה שירות של בניית תוכנית עסקית אך בדרך כלל זה לא מספק ויש צורך גם ביועץ חיצוני.

התוכנית העסקית אמורה להכיל בתוכה התייחסות גם לשינויים כלכליים אפשריים בשוק, בעיות ופתרונות.

מעוניינים לקדם רעיון או מיזם? זקוקים לכסף? הגעתם למקום הנכון!

חברת המפתח לליווי ומימון פרויקטים מתמחה בגיוס הון, ובניית תוכניות. פנו אלינו ולכם רק ישאר לראות איך הסטארטיפ שלכם הופך לממשי.

לקביעת פגישת ייעוץ חינם ללא התחייבות עם המומחים שלנו, השאירו פרטים.

מימון מלא ליזם
אישור עקרוני תוך 48 שעות!

פניה מהירה: