האם מימון חוץ בנקאי עלול להיות מסוכן?

מחפשים מימון לפרויקט שלכם? פניתם לחברות חוץ בנקאיות? עצרו. יכול להיות שהצעד הזה עלול לסכן אתכם. בכתבה הבאה תקבלו את כל המידע איך מממנים נדל"ן בצורה חכמה.

מימון חופשי

אחד הענפים הרווחיים ביותר היום, הוא מימון נדלן ונתינת משכנתאות. הרווחיות בתחום גורמת לתחרות בשוק שמכניסה את כל עולם ההלוואות והמימון לסחרחרה. הגופים המממנים נותנים הלוואות רחבות היקף בלא למצמץ. הריביות נמוכות, התנאים טובים והשוק כולו חוגג. חברות מימון נפתחות כל הזמן וכולם מציעים ריביות נמוכות ותנאים מעולים, העיקר קח ת'כסף. לפי מה שקורה היום בשוק, נראה שאנשים בטוחים שמתקיימת חלוקת כסף חינם. היום יזמים שרוצים לבנות פרויקטים ואנשים פרטיים שקונים דירות אינם צריכים להביא כלל הון עצמי הם יכולים להתבסס על הלוואות בלבד.

בתוך כל הבלגן ששורר בתחום, עצרנו לשאול, האם המימון החופשי הזה לא עלול לסכן את הלווים? הם הרי לוקחים הלוואות בלי גבול, מאיפה יהיה להם להחזיר?

מהם הסיכונים במימון חוץ בנקאי?

אם דיברנו על תחרות וחגיגה בתחום ההלוואות והמשכנתאות. הבנקים אינם יוצאי דופן הם גם מנסים להצטרף לחגיגה. רק מה, יש עליהם ביקורת. הם לא יכולים להגזים. לכן, גיוס מימון מבנק בלבד הוא לא דבר מסוכן כי יש שליטה וביקורת. גם אם הבנקים ירצו, הם לא יוכלו להביא לכם מימון בלתי נלאה. לעומת זאת, אצל גופים חוץ בנקאיים טמון הסיכון העיקרי. מימון חוץ בנקאי הוא לא מבוקר. הרגולציה של בנק ישראל לא תקפה לגביו. אנשים יכולים לקחת הלוואות בלי שמישהו בודק אם יש להם בכלל מהיכן להחזיר. הריביות מצטברות והלווה עלול להיכנס לבוץ כלכלי שקשה יהיה לו לצאת ממנו.

אם כך עדיף להסתפק במימון מהבנק שהוא בטיחותי ושמרני. אך בדרך כלל המימון מהבנק לא מספיק להקמת פרויקט. הרגולציה לא מאפשרת לבנק להלוות מדי הרבה, כך שנדרשים בדרך כלל למימון נוסף. מה גם שלפעמים הריביות זולות יותר אצל חברות המימון. כל זה כן גורם לאנשים לפנות לאפיק המימון החוץ בנקאי.

אז איך מממנים בצורה מבוקרת?

הדרך למימון מבוקר היא לשכור חברה שתיתן לכם ייעוץ ותשיג לכם מימון מספק ממקור איכותי ובתנאים נוחים. אנו בחברת המפתח לליווי ומימון פרויקטים התנסינו רבות עם מקרים שונים של מימון פרויקטים. אנו יודעים איך להשיג מימון ולמתוח את הגבול עד הקצה אך לא מעבר. אנו נשיג לכם מימון מירבי בצורה שלא תסכן אתכם. מלבד מימון בטוח ומבוקר, נשיג לכם תנאים מעולים וריביות זולות. יש לנו קשר עם גופים מממנים שנותנים ללקוחות שלנו מחירים זולים במיוחד. אנו נלווה אתכם ואת הפרויקט שלכם יד ביד. נעזור לכם בכל מה שקשור לצד הפיננסי של הפרויקט שלכם.

פנו עכשיו לחברת המפתח לליווי ומימון פרויקטים, כי הדרך למימון בטוח עוברת דרכינו.

לפגישת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו השאירו פרטים.



מימון מלא ליזם
אישור עקרוני תוך 48 שעות!

פניה מהירה: