הבשורה ליזמים! מכרז של מחיר מטרה באשדוד יוצא לדרך!

דיברנו דיברנו על פרויקטים של מחיר מטרה שיוצאים לדרך, והנה סנוניות ראשוניות מפציעות, החלום שהפך למציאות…

אז מה אם עיריית אשדוד יצאה במכרז להקמת פרויקט יוקרה ברובע לכיש במסגרת תוכנית מחיר מטרה? מדובר במתחם מבוקש מאוד ליד פארק לכיש, פארק הפיראטים על חוף הים.

האמת היא שממש לא כל הדירות ימכרו במחיר המוזל של מחיר מטרה אלא רק אחוזים בודדים מה שהופך את הפרויקט לרווחי ביותר עבור היזם. אבל בלי קשר, מדובר באיזור יוקרתי במיוחד שכל דירה שלא תימכר במחיר המופחת טומנת בחובה רווח עצום. גם הדירות שימכרו בזול יפיקו מספיק רווחים ליזם. בפרויקט הזה טמון פוטנציאל אדיר. בדרך כלל בפרויקטים יוקרתיים שכאלו קשה למכור את כל הדירות ואילו כאן כמה אחוזים מן הדירות מכוסות דרך מחיר מטרה וכל השאר ימכרו במחירים יקרים יותר כמו בכל הפרויקטים. ולא רק זאת, אלא שהיזם יהיה זכאי להנחות מסוימות במס.

מה עם דירות המיועדות להשכרה?

בפרויקט כל הדירות מיועדות למכירה. עיריית אשדוד השיגה אישור מיוחד למכור את כל הדירות בפרוייקט בלי להשאיר חלק מן הדירות להשכרה לטווח ארוך. הסיבה לכך שעיריית אשדוד קיבלה את האישור היא העובדה שבפרויקטים אחרים בעיר אשדוד יועדו מספיק דירות להשכרה גם בשביל הפרויקט המדובר. למשרד הבינוי והשיכון אין עניין שבכל בניין יהיה דירות המיועדות להשכרה. אלא הוא מעוניין שבכל עיר יהיה אחוזים של דירות המיועדות לשכירות. לכן כל עוד עיריית אשדוד ממלאה את האחוזים הללו על ידי פרויקטים אחרים שבהם האחוזים של הדירות המיועדות לשכירות גבוהים במיוחד מה אכפת לו למשרד השיכון שבפרויקט שברובע לכיש לא יהיה כלל דירות המיועדות להשכרה.

למה הפרויקט מהווה סימן דרך משמעותי לעולם הנדל"ן ולאשדוד?

דבר ראשון מדובר בפרויקט ראשון של מחיר מטרה שיוצא לדרך, לא סתם הוא מקבל כל כך הרבה יחס. אבל זה לא רק זה מדובר בפרויקט יוקרה על אף שמלכתחילה דובר שלא יוקמו פרויקטים של מחיר מטרה באזורי יוקרה מה שמהווה תחזית רצינית לגבי כל ההמשך של תוכנית מחיר מטרה.

הפרויקט כמובן ישפיע מאוד על אשדוד ועל ההתפתחות שלה. אם הוא ישפיע גם על מצוקת הדיור? לא בטוח בכלל. מדובר בפרויקט יוקרה ולכן על אף ההנחה והמחיר הזול עדיין מדובר במחיר יקר מאוד. הדבר שכן יכול למשוך זוגות צעירים הוא לאו דוקא המחיר הזול כמו העובדה שלא יהיה צורך לגייס הון עצמי רב מידי ו 10% משווי דירה יספיקו לשם כך.

אם כל זה שמדובר בדירות יקרות גם אחרי ההנחה עדיין בעקבות ההטבות הנוספות שכלולות בתוכנית מחיר מטרה זוגות צעירים יכולים לראות בפרויקט הזה את התגשמות החלום שלהם…

רוצים לעשות כסף?

הגישו בקשה להצטרפות למכרזים שכאלה!

כי אם כזו אידיליה אין מה להפסיד. המומחים שלנו ילוו אתכם לאורך כל הדרך, בשלבי גיוס המימון והבירוקרטיה עד להצלחה הגדולה שלכם!

לקביעת פגישת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו, הקליקו כאן!

מימון מלא ליזם
אישור עקרוני תוך 48 שעות!

פניה מהירה: