יזמים בנגב מדווחים על גניבת ציוד יקר מאתרי בניה! פקחו עיניים!

בימים האחרונים מדווחים קבלנים ויזמים באזור הנגב ובאר שבע על גניבה של ציוד יקר מאתרי הבניה שלהם.  כבר שנים ידוע שאזור הנגב הוא לא אזור שהשלטון בו חזק יותר מידי. ולמעשה, הוא אפילו ממש חלש. כך הגענו למצב בו קיימים באזור קבלנים מתחזים ללא רישיון שמציגים רישיון מזויף ומנהלים אתרים בניה שלמים. את החומרים היקרים הם "סוחבים" מאתרי בניה סמוכים ובכך הם גורמים לנזק גדול מאוד לכל הקבלנים והיזמים בסביבתם.

מהי תופעת הקבלנות השחורה?

מדובר בנוכלים שמקימים פרויקט בניה עם אישורים מזויפים וללא שום הכשרה. התופעה הזו היא בעייתית מאוד גם מבחינה בטיחותית וגם מבחינת הפגיעה ביזמים באזור. הקבלנים המתחזים אינם בוחלים בשום דבר. הם גונבים מאתרי בניה ציוד יקר וחומרי בניה ומפריעים לתהליכי הבניה. מה שקורה הוא שהבניה בנגב נעצרת. הקבלנים צריכים להקדיש מזמנם כדי לתקן את הנזקים שמשאירים היזמים המתחזים באתרי הבניה, לרכוש חומרי בניה נוספים ולהשקיע זמן ב פרוטקשן- שמירה חיצונית כדי לא להגיע למצב של נזקים נוספים באתרי הבניה.

היזמים קוראים לעזרה

אין זה פלא שהיזמים קוראים לעזרה. הם דורשים להתערבות הממשלה בנושא. אין שום סיבה שהקבלנים בנגב יהיו עסוקים בלחפש מזיקים במקום להתקדם בבניה. צריך כאן התערבות ממשלתית שתשים סוף לתופעה ההרסנית הזו. שתהיה שמירה ממשלתית ולא נצטרך להביא שמירה פרטית.

ולבינתיים מה אנו ממליצים?

אם יש לכם פרויקט בניה בנגב אל תחלמו. ברור שחשוב להפגין מחאה ולדאוג שהרשות המקומית בנגב תטפל בנושא הבעייתי של גניבת ציוד יקר. אבל מעבר לכך, אתם צריכים לדאוג גם לא להפקיר את הרכוש שלכם. חומרי הבניה יקרים עוד יותר מאי פעם. והמכונות גם הן יקרות. חבל על כל יום שעובר. ולכן ההצעה שלנו כרגע היא לאבטח את אתר הבניה שלכם ככל שניתן.

מעבר לזה חשוב שתתאגדו כל הקבלנים באזור לבקשת עזרה ממשלתית להתמודדות עם התופעה של הקבלנות השחורה.

מימון מלא ליזם
אישור עקרוני תוך 48 שעות!

פניה מהירה: