מהו בכלל יזם נדל"ן ולמה הוא צריך ייעוץ וליווי?

אתם בטח לא מבינים מה השאלה הזו בכלל מי לא יודע מה זה יזם. אבל כדי שתבינו כמה חשוב להתייעץ, חשבנו שכדאי לענות באופן ברור מה זה יזם נדל"ן, מה התפקידים שלו, ולמה הוא צריך שייעצו לו בדיוק כמו שכל אחד שלוקח משכנתא מתייעץ עם יועץ משכנתאות.

מיהו יזם נדל"ן?

יזם הוא לא קבלן, לא מהנדס ולא בנאי. יזם לא חייב מידי להבין בבניה עצמה. מה שכן הוא צריך לדעת איך מנהלים פרויקט נדל"ן. התפקידים של היזם הם בעצם ליזום את הפרויקט. לקשר בין כל דמויות המפתח שמרכיבות את ביצוע הפרויקט ולקחת אחריות כספית וכללית.

יזם נדל"ן צריך לארגן את הפרויקט, להשיג מימון, היתרי בניה, לרכוש את הקרקע, להביא אנשי מקצוע. וגם חשוב מאוד להתייעץ עם אנשי המקצוע הנכונים.

איך יזם אמור לדעת האם הפרויקט יהיה רווחי עבורו או לא?

יזם נדלן

יש מושג של דו"ח אפס. כל יזם אם הוא מעוניין לקבל מימון, אמור להשלים את המסמכים הללו. דו"ח אפס כולל את הפירוט של כל הוצאות הפרויקט כולל היטלי השבחה ומיסים שונים, עלות קרקע, עלות אנשי מקצוע, עלות חומרי בניה, ועוד ועוד. דו"ח אפס גם כולל את ההכנסות מהפרויקט תוך לקיחת מרווח סיכונים שאולי המחירים ירדו וכו'.

לאחר שקלול כל הנתונים דו"ח האפס אמור להראות האם הפרויקט רווחי או לא ואם כן כמה הוא יניב.

העניין הוא שכדי שדו"ח האפס יראה תוצאה נכונה, צריך לדעת למלא אותו נכון. לקחת את כל הנתונים בחשבון ולהשמיט נתונים לא רלוונטיים.

פעמים רבות יזם לא מצליח לקבל מימון כי  הדו"ח אפס שלו לא היה מדויק ובעקבות כך הראה על שולי רווח נמוכים מידי.

ההמלצה שלנו היא שבדיוק כמו במשכנתא שמסדרים את חשבון הבנק לפני שפונים לבנק כך גם בדו"ח אפס. צריך לדעת לסדר אותו היטב, שיראה טוב ומבטיח ואז ממילא יותר ירצו לתת לכם מימון וגם יורידו לכם ריביות.

איך יזם אמור לדעת איזה מימון יהיה רווחי עבור הפרויקט שלו או לא?

ליזם באמת מאוד קשה להבחין בזה. הרי יש כל מיני אפשרויות לממן פרויקט נדל"ן. ובטוח ששילוב נכון לפרויקט הספציפי יביא לחיסכון משמעותי של מאות אלפי שקלים ואפשר אפילו להגיד שמיליונים.

בשביל לדעת להרכיב נכון ולפנות למקומות הנכונים כדאי שתפנו למומחים שמבינים במימון. לא לגוף שממן פרויקטים. כי הוא בדומה לפקידי הבנקים ייעץ לכם על מה שמשתלם לו. אם אתם יזמים חכמים אתם צריכים לפנות לגוף חיצוני שלא נותן מימון אבל מבין היטב את הנושא ויוכל להרכיב לכם מימון מנצח וזול.

אצלינו בחברת המפתח תמצאו את כל המעטפת שיזם זקוק לה כדי לנהל פרויקט רווחי ומצליח!

חברת המפתח לליווי ומימון פרויקטים באה כדי להקל על יזמים את כל הנושא הפיננסי של הפרויקט ולחסוך לכם כסף. אנו נבדוק עבורכם כדאיות כלכלית לפרויקט. נסייע לכם לגייס מימון איכותי וחסכוני לפרויקט בשילוב מנצח ונכין לכם דו"ח אפס שישכנע את גופי המימון להוריד לכם את מחיר הריביות.

מוזמנים לקבוע עכשיו פגישת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו!

מימון מלא ליזם
אישור עקרוני תוך 48 שעות!

פניה מהירה: