מה שרציתם לדעת על תמ"א 38

מתעניינים בתמ"א 38? רוצים גם אתם ליהנות מבניין משודרג? מה תוכלו להרוויח מתוכנית תמ"א 38? איך מתחילים ליזום תוכנית תמ"א 38? כאן תוכלו לגלות מה עומד מאחורי תוכניות ה- תמ"א 38.

אז מהי תכנית תמ"א 38?

תוכנית תמ"א 38 היא "תוכנית ארצית שנועדה לחזק מבנים ישנים מפני רעידת אדמה". במסגרת תוכנית תמ"א 38 המבנים עוברים שדרוג ונוספים להם יסודות וחיזוקים המעניקים הגנה מפני רעידות אדמה. מבנה ששודרג בתוכנית תמ"א 38 נהנה משווי רב יותר. לא דומה מחיר דירה לפני תמ"א למחיר דירה אחרי תמ"א…

לתוכניות התמ"א 38 המוכרות לכם יש תוקף. בממשלה הוחלט להחליף תוכנית זו בתוכניות עירוניות שיבוצעו בכל עיר בצורה נפרדת. כל הפרויקטים של תמ"א 38 מוגבלים בזמן ועד שנת  2022 כולם אמורים להיות אחרי ההיתרים ותחילת הבנייה. פרויקט שלא יתחיל לבנות עד סוף שנת 2021, יאבד את תוקפו. נכון להיום, יזמי התמ"א השונים ממהרים לזרז את הליכי הפרויקטים שלהם. הם יודעים שהזמן קצוב. אם גם אתם יזמי תמ"א, זכרו שיש רק עוד כמה חודשים לסיום כל האישורים והתחלת הבנייה.

למה יוסדה תוכנית תמ"א 38?

תוכניות התמ"א 38 פותחו למלא את רצון הממשלה למנוע ממבנים ישנים להתמוטט ברעידת אדמה. בסך הכל, בממשלה רצו לחזק מבנים ישנים אבל חיזוק כזה דורש מימון רב, תוכנית תמ"א 38 הביאה פתרון למימוש חיזוקי המבנה בקלות. את חיזוק המבנים בתוכנית תמ"א 38 לא המדינה מממנת. יזמים שרוצים לקדם תוכנית תמ"א 38 מקבלים היתרי בנייה. הם מוסיפים לכל דירה ממ"ד ומחזקים את המבנה. היזם בתמורה לבנייה מוסיף עוד קומות לבניין ויכול למכור אותן ולהרוויח עליהן. התוכנית הביאה לחיזוק מאות מבנים בישראל. והמדינה היא זו שמרוויחה. היא גם מעודדת חיזוק מבנים מפני רעידת אדמה וגם לא משלמת על כך…

מה מקבלים דיירי תמ"א 38?

השאלה של " מה יצא לי מכל הבלגן הזה" היא בהחלט רלוונטית. אם הזדמן לכם לראות מה עוברים דיירי תמ"א 38 בתקופת הבנייה, אתם כבר מבינים שזה לא ממש קל. אזור המבנה הופך לאתר הבנייה. הבנייה מתחילה מוקדם בבוקר והרעשים לא נעימים כלל. אבל, וזה ה"אבל" הגדול, תמיד חשוב שתחשבו עלות מול תועלת. נכון, תקופת הבנייה היא קשה ולא נעימה. אבל בסופה תקבלו דירה גדולה יותר. הדירות מקבלות הרחבה של מקסימום 25 מטר מרובע לכל דירה, פנים חדר המדרגות משתנה, הבניין מחוזק ומעוצב מחדש, הצנרת של הבניין גם היא מוחלפת, מוספת מעלית לבניין. תגידו אתם, קצת לכלוך לא שווה את זה? חכו, עוד לא הזכרנו את שווי הדירות במבנה לאחר תמ"א…. מחיר דירה לאחר תמ"א 38 יכול לעלות בכמה מאות אלפי שקלים! לא לחינם תוכניות התמ"א 38 צברו תאוצה.

כל דבר בא אל סיומו וגם תוכניות התמ"א 38 כך. גם אתם יכולים להשיג דירה גדולה יותר ללא עלות מצידכם. קדמו תוכנית תמ"א 38 במבנה הדירות שלכם ותיהנו מעלייה בערך הנכס, עלייה באיכות החיים ועוד. שימו לב שלא עוד הרבה זמן נשאר לתוכניות התמ"א 38 לפרוח. מהרו את תהליכי התמ"א גם במבנה שלכם.

יזמים בנשמה? אנו בחברת המפתח למימון וליווי פרוייקטים נשמח להעניק לפרויקטים שלכם גב מקצועי. צרו קשר עוד היום והמומחים שלנו ילוו יחד איתכם את הפרויקט שלכם.



מימון מלא ליזם
אישור עקרוני תוך 48 שעות!

פניה מהירה: