ליווי יזמי נדל”ן

ליווי יזמי נדל"ן

פרויקט נדל"ן מצריך מהיזם תכנון והבנה נרחבת במספר תחומיים שונים כגון: תכנון , בנייה, מימון, ניהול תקציב, עבודה שוטפת עם המערכת הבנקאית, התנהלות מול הרשויות והכרת סעיפי החוק השונים.

על מנת שהפרויקט יהיה פרויקט כלכלי ורווחי, על היזם לתכנן לפרטי פרטים את כל שלבי הפרויקט, לערוך בדיקת כדאיות ולמקסם את התנאים מול הגורמים השונים בכל השלבים, כאשר השלב הראשוני והמהותי ביותר הוא שלב השגת מימון לפרויקט.

הגוף המלווה בין אם מדובר בבנק ובין עם מדובר בגוף פיננסי אחר או אדם פרטי מתמחר את מימון הפרויקט, משמע את גובה הריבית בהתאם לרמת הסיכון של הגוף המממן בפרויקט.
קבלת מימון לביצוע הפרויקט כרוכה בבירוקרטיה רבה, הגשת בקשה לליווי בנקאי. בקשה מסוג זה אשר מוגשת בצורה לא נכונה משליכה באופן ישיר על אופי המימון. טעות בניסוח יכולה להוביל לכך שהיזם ישלם ריבית גבוהה יותר כיוון שהגוף המלווה פירש את הבקשה באופן שבו רמת הסיכון גבוהה ממה שהיא באמת.

לעומת זאת, במידה והגשת בקשת ההלוואה אופטימלית, הגוף המלווה ירצה מאוד את הפרויקט ויעריך שרמת הסיכון שלו במתן ההלוואה היא נמוכה ולכן גובה הריבית להלוואה יהיה נמוך משמעותית.
גובה שיעור הריבית הינו משמעותי מאוד וההבדל הכלכלי בגובה הריבית עלול להסתכם במאות אלפי שקלים עד למיליוני שקלים לכל פרויקט. לפיכך, הגשת בקשה למתן הלוואה מסוג זה הינה קריטית ומשפיעה המון על כדאיות הפרויקט.

אנו בחברת "המפתח – ליווי פרויקטים" נסייע ונלווה אתכם לאורך כל חיי הפרויקט החל משלב תכנון בניית תוכנית כדאיות כלכלית, הגשת בקשת למימון לבנקים השונים ולגופים פרטים, נשיג עבורכם את התנאים המיטיבים, ונציג אתכם מול הגופים הפיננסים בכל שלב בפרויקט.

בדיקת כדאיות - המפתח לליווי פרויקטים
דוח אפס - המפתח לליווי פרויקטים
בנית תיק אשראי - המפתח לליווי פרויקטים
בחירת בנק מלווה - המפתח לליווי פרויקטים
ליווי במהלך מו"מ - המפתח לליווי פרויקטים
מקסום תנאי ההלוואה - המפח לליווי פרויקטים

שירותי ליווי עסקאות נדל"ן ליזמים בחברה, כוללים:

  • ניתוח כדאיות הפרויקט.
  • הכנת העסקה לפני דו"ח אפס.
  • בניית תיק אשראי והגשתו לגופי המימון השונים, בנקים וגופים חוץ בנקאיים, וגופים פרטיים
  • בחירת הבנק או גוף המימון המלווה.
  • ליווי במשא ומתן מול הגוף המממן המלווה עד חתימה.
  • מקסום תנאי ההלוואה. 
  • ליווי תזרימי לאורך כל חיי הפרויקט.

מחפשים מימון לפרוייקט שלכם?

השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

מימון מלא ליזם
אישור עקרוני תוך 48 שעות!

פניה מהירה: