בנק לאומי אישר מימון לשתי קבוצות רכישה – תחום קבוצות הרכישה מתחמם

קבוצת רכישה היא קבוצה של אנשים המתאגדים יחד לרכישה של קרקע ובניית דירות. כך שבסופו של תהליך מקבל כל אחד מן המשקיעים בקבוצה, דירה במחיר מוזל. בקבוצות רכישה יש לא מעט סיכונים. לכן, התארגנות של קבוצת רכישה היא מסובכת יותר מבחינה מימונית, משפטית ונדל"נית. לא סתם אנשים מעדיפים, בדרך כלל, להימנע מהשתתפות בקבוצת רכישה ופונים להירשם לתוכנית מחיר למשתכן המאפשרת לרכוש דירה במחיר נוח ללא סיכונים. תכל'ס, משתי הסיבות שמנינו כיום כמעט ולא מתרחשת היום התארגנות של קבוצות רכישה.

שוק קבוצות הרכישה מתעורר

בימים אלו מתרחשים תהליכי סיום פרויקט מחיר למשתכן ואנשים מתחילים לחפש תחליפים. בנוסף, הביקוש לדירות גם הוא, הולך וגובר. כל אלו גורמים לכך שמתחת לשטח מתחילים לרחוש התארגנויות לקבוצות רכישה הן על ידי יזמים והן על ידי אנשים פרטיים. כל אלו מכניסים לתמונה את המערכת הבנקאית שגורפת הון ממימון קבוצות הרכישה והמשכנתאות.

בנק לאומי מימן 2 קבוצות רכישה

בימים האחרונים מימן בנק לאומי, אחד הגדולים בתחום המימון והמשכנתאות, שתי קבוצות רכישה שבבעלותן קרקעות שהופשרו ועליהם עומדים לקום מאות דירות. שתי קבוצות הרכישה נמצאות כבר בשלבים מתקדמים של הפרויקט והן מלוות על ידי חברות השקעה שמתמחות במימון נדלן. וזו הסיבה שהקבוצות זכו להצלחה. כדי להוציא לפועל פרויקט בקבוצת רכישה, תצטרכו לשכור חברת ייעוץ שתוכל לתמוך בכם מבחינה משפטית, תשיג לכם מימון ממקור איכותי בתנאים טובים ותיתן לכם ייעוץ נדלני. חשוב לציין שהצעד של בנק לאומי יגרור בעקבותיו בנקים נוספים שיאשרו מימון לקבוצות רכישה ומכאן התחום יחל לשגשג.

איך מממנים קבוצות רכישה?

לממן קבוצת רכישה זה לא סיפור פשוט. בקבוצת רכישה טמון סיכון. לכן, הבנקים לא ממנים פרויקט כזה בקלות. הבנק ירצה לראות רצינות והוכחות בשטח שאכן הפרויקט יצליח. לא ניתן כמעט להוציא מימון לקבוצת רכישה אלא אם כן יש חברת ייעוץ המתמחה בנושא שמלווה את הפרויקט.

לסיכום, בעקבות תהליך הסיום של פרויקט מחיר למשתכן חלה בשוק תזוזה בנושא של קבוצות רכישה. לאחר תקופה שכמעט לא שמענו על קבוצות רכישה, העניינים מתחילים להתחמם. אנו מעריכים שבתקופה הקרובה תחול תנופה מרעננת בתחום קבוצות הרכישה. לכן, אנו ממליצים להיערך לכך מראש ולהתחיל כבר עכשיו בתהליכים לארגון קבוצה. קבוצות רכישה משמשות כפתרון לכל מי שמעוניין לרכוש דירה במחיר מוזל. העניין הוא שלהשיג מימון לשם כך זה מורכב. ומי שיוכל לסייע לכם בכך זוהי חברת ייעוץ מקצועית אשר תוכל להתגבר על המכשולים שבדרך.

חברת המפתח לליווי ומימון פרויקטים היא חברה מבוססת אשר ליוותה פרויקטים רבים. המומחיות המיוחדת של חברת המפתח היא בהשגת מימון. לחברת המפתח לליווי ומימון יש קשרים עם בנקים וקרנות מימון, כך שהיא מסוגלת להביא מימון איכותי בתנאים מעולים. פנו עכשיו אלינו, לחברת המפתח לליווי ומימון פרויקטים ואנו נשיג לכם את המימון הדרוש על מנת לפתוח קבוצת רכישה. יחד איתנו תעלו אל הדרך להצלחה.

לקביעת פגישת ייעוץ חינם עם המומחים של חברת המפתח לליווי ומימון השאירו פרטים.

מימון מלא ליזם
אישור עקרוני תוך 48 שעות!

פניה מהירה: