בדיקת כדאיות כלכלית

בדיקת כדאיות כללית

משקיעים רבים מעדיפים להשקיע בנדל"ן על פני אפיקים אחרים שכן מדובר בהשקעה מוחשית. שוק הנדל"ן נחשב לאחת מההשקעות המשתלמות ביחס לסיכון הנמוך, והתשואה הגבוהה שצפויה יחד עם זאת מדובר על השקעה לטווח הארוך. לפני שמבצעים השקעה בנכס  יש צורך לבצע בדיקת כדאיות כלכלית להשקעות נדל"ן. חשוב לבצע בדיקה זו לפני כניסה לפרויקט נדל"ן שכן בדיקה מסוג זה בודקת את הייחודיות והיתרונות של ההשקעה אל מול החסרונות והסיכונים הטמונים בה.

המפתח לליווי פרויקטים -ניתוח כדאיות פרויקט

בדיקת כדאיות כלכלית הינה בדיקה מקיפה אך היא איננה מדע מדויק,  אשר משכללת מספר גורמים שונים כגון: שיקולים משפטיים ותכנונים של הפרויקט אשר משליכים באופן ישיר על שווי הנכס וכן על כדאיות העסקה. הבדיקה אמורה לשקף למשקיע מצב קיים בסטטוס זמן מסוים. ככל שהגוף המבצע את הבדיקה מקצועי יסודי ובעל ניסיון בתחום כך תוצאות הבדיקה יחזו את נתוני האמת.

כל בנק מלווה או גוף מממן בפוריקט נדל"ן לא משנה אם מדובר בבניין מגורים, מתחם מסחרי או משרדים מחייבים את מבקש ההלוואה בביצוע בדיקת כדאיות. הגוף הממן מסתמך על תוצאות בדיקת הכדאיות בעת שיקול הדעת שהוא מפעיל בעת מתן ההלוואה ליזם. לכן פניה לגורם שאינו מוסמך עלולה להוביל לסירוב מתן אשראי.

לסיכום, יזמי נדל"ן מתחילים ויזמי נדל"ן מנוסים אשר מחפשים מימון לצורך השלמת הון, ליווי פרויקט, הלוואות מסוגים שונים חייבים לבצע בדיקת כדאיות כלכלית בתחילת כל פרויקט, בנוסף עליהם לבצע בדיקות כלכליות נוספות במשך חיי הפרויקט כדי לוודא שהם פועלים בהתאם לתוכנית הראשונית, ומוסיפים את המשתנים החדשים שנוספו בהמשך הדרך.

אנו בחברת המפתח, ליווי פרויקטים מתחייבים לספק עבורכם בדיקה איכותית ומקיפה, המשקפת את כל הנתונים עבורכם, בנוסף נחסוך לכם זמן רב ובירוקרטיה סבוכה.

בדיקת כדאיות כלכלית

מחפשים מימון לפרוייקט שלכם?

השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

מימון מלא ליזם
אישור עקרוני תוך 48 שעות!

פניה מהירה: