אשדוד בתנופה! התחדשות עירונית תהפוך את אשדוד – איך ישפיע המהלך על היזמים?

באשדוד מדברים גבוהה גבוהה על הפיכת אשדוד לעיר תיירות והייטק. והאמת? אם מדברים כנראה שבסוף זה יקרה. מה מתכננים בעיריית אשדוד לגבי תנופת הבניה? מה זה אומר לנו היזמים? האם יהיה לנו הרבה עבודה בשנים הבאות באשדוד?

על כל זה ועוד בפוסט הבא.

מה מתכננים ראש העיר וסגנו?

סגן ראש העיר מצהיר כי אשדוד תהפוך לעיר אחרת. מרכז לתיירות והייטק. מלבד הקמת רובע הייטק, בתי מלון ואטרקציות, בעיר אשדוד עומדים להשתמש גם בהתחדשות עירונית כדי להרחיב את העיר. באשדוד מבינים שאם רוצים להפוך את אשדוד לעיר תיירות והייטק מפותחת חייבים לדאוג גם לשכונות הוותיקות. ולכן במסגרת התוכנית יערכו 13 פרויקטים של התחדשות עירונית- פינוי בינוי ותמא 38 ברחבי העיר ויבנו למעלה מ 15,000 יחידות דיור חדשות.

חייבים לזכור שמאז ומתמיד אשדוד התחברה למודל של התחדשות עירונית. רוב המבנים בעיר יחסית ישנים והעיר נתונה תחת מתקפת טילים מידי פעם כך שהתחדשות עירונית היא פתרון מעולה.

בנוסף מתכננים להקים רובע הייטק שיספק תעסוקה לאלפי אשדודים וכן 32 בתי מלון שיהיו ממוקמים ליד מרינה וטיילת חדשה ועוד הרבה אטרקציות תירות.

אשדוד

מה ההשלכות של מיתוג העיר אשדוד מחדש?

דבר ראשון אשדוד תהפוך לעיר חזקה יותר, יוקרתית יותר וגדולה יותר. בנוסף אין ספק שתנופת הבניה הזו תשפיע גם על מצוקת הדיור. אם מדברים על הקמה של 15,000 יחידות חדשות במסגרת תוכנית פינוי בינוי ובניה של רבעים חדשים ברור שיהיה כאן מענה רחב להרבה מאוד זוגות צעירים שיוכלו לגור פה באשדוד. אחוז האבטלה באשדוד גם הוא ירד עם הקמת רובע ההייטק האשדודי שיספק תעסוקה לאלפי תושבים.

ובנוסף לכל אלו זה אומר משהו גם כלפי היזמים. אם באשדוד מתכננים לצאת ב 13 פרויקטים של פינוי בינוי זה אומר של-13 יזמים יהיה עבודה. ואם מתכננים להקים 32 בתי מלון ועוד רובע הייטק עוד הרבה מאוד יזמים יוכלו למצוא עבודה באזור אשדוד.

מה זה אומר לגבי היזמים?

זה אומר הרבה מאוד. אם ראש העיר וסגנו מתכננים להפוך את אשדוד לברצלונה יצטרכו פה הרבה מאוד עבודה ובכל תחומי ענף הנדל"ן. החל מיזמות פרויקטים של התחדשות עירונית למגורים, הקמת בתי מלון, בנייני הייטק ועוד . מדובר כאן בחידוש עצום עבור היזמים ונתח שוק רציני מאוד של עבודה בכל תחומי הנדל"ן שאשדוד תספק לנו.

בשביל להצליח אתם חייבים ליווי מקצועי!

גם אתם רואים את עצמכם משתתפים בפרויקט מיתוג העיר אשדוד ותנופת הבניה כיזמים מצליחים? בשביל להצליח אתם חייבים ליווי נכון בכל השלבים. החל מהשתתפות במכרז ועד תכנון הפרויקט וגיוס מימון.

יזמים, יש לכם למי לפנות. חברת המפתח לליווי ומימון פרויקטים ליוותה בהצלחה עשרות יזמים מרוצים ומצליחים. כי המפתח להצלחה נמצא אצלינו!

פנו עכשיו לחברת המפתח ואנו נייעץ לכם על איזה תחום ביזמות ללכת וניתן לכם את כל הטיפים המעשיים להצלחה!

מימון מלא ליזם
אישור עקרוני תוך 48 שעות!

פניה מהירה: