הכל על ליווי בנקאי לתמ"א 38!

יש כל מיני דרכים כדי לממן פרויקטים של תמ"א 38. אחת הדרכים המקובלות זה ליווי בנקאי. הפוסט הבא מסביר איך מתנהל ליווי בנקאי לתמ"א, מהם היתרונות של ליווי בנקאי ואיך מקבלים אותו.

איך מתנהל ליווי בנקאי לפרויקט תמ"א?

בליווי בנקאי לפרויקט תמ"א נפתח חשבון בנק ספציפי לפרויקט ואליו מגיעים תזרים המזומנים מהלקוחות. כל הכסף של הפרויקט נמצא בחשבון. הבנק מוסיף כמובן את כספי ההלוואה שלו. מכאן ואילך הבנק הוא זה שמנהל את החשבון והוא זה שמשחרר את הכסף ליזם בצורה מבוקרת. דרך החשבון הזה מתבצעת גם ערבות המכר לדיירים. היזם בתמורה לליווי בסוף הפרויקט יחזיר את ההלוואה +ריביות.

היתרונות לליווי בנקאי

יש הרבה מאוד יתרונות לליווי בנקאי בפרויקט תמ"א. בראש ובראשונה הדיירים יהיו מרוצים יותר. בקבלת ליווי בנקאי לפרויקט שלכם אתם מוכיחים שאתם יזמים רציניים והפרויקט מוצלח ובטוח. חוץ מזה יש עוד כמה יתרונות עבור היזם בבחירת ליווי בנקאי:

  • הכסף הולך לאן שצריך אותו בלבד. הוא נמצאה בידיים טובות ומנוהל היטב כך שיש הרבה סיכויים שהפרויקט אכן יצליח.
  • אתם לא לבד. הבנק ממשיך ללוות אתכם, הוא לא ישחרר לכם כסף נוסף לפני ששמאי מקרקעין מטעמו יבדוק את כסף התקדמות הפרויקט והאם הוא תואם את דו"ח אפס.
  • הבנק מנהל אחריכם מעקב וברגע שיהיו חריגות לא ברורות, תקבלו התרעה. כך לא תגלו זאת מאוחר מידי אחרי שאפשר להציל את המצב.
  • במסגרת הליווי הבנקאי תקבלו גם ערבויות לדיירים כך שגם העול הזה ירד ממכם.

מהם התנאים לקבלת ליווי בנקאי לפרויקט תמ"א?

כדי לקבל לייווי בנקאי עבור פרויקט תמ"א הבנק דורש לראות שהיזם עומד בתנאים הבאים.

  • הבנק לא יתן ליווי בנקאי ליזם מתחיל רק ליזם מנוסה. הבנק ידרוש לראות עבודות של היזם בעבר ולראות איך הוא מתנהל בתחום הבניה.
  • ליזם יש מספיק הון עצמי לפרויקט בכדי לקבל מימון. הבנק רוצה לראות השקעה כספית גם מצידו של היזם ולא רק הסתמכות על הלוואות. בפועל, גם קרקע וגם דירות מכורות יכולות להוות הון עצמי, כל מקרה לגופו.
  • דו"ח אפס מפורט. דו"ח אפס זו תוכנית של הפרויקט בדו"ח אמור להיות מפורט כל ההוצאות וההכנסות העכשוויות והעתידיות של הפרויקט. על פי הדו"ח מודדים את רווחיות הפרויקט. מי שיכין את הדו"ח יהיה שמאי מטעם הבנק.
  • היזם צריך להעניק ערבות לבנק כתמורה להלוואה זה יכול להיות שעבוד קרקע ועוד.
  • היזם צריך גם לרכוש פוליסות ביטוח מתאימות עבור הפרויקט.

בסך הכל, לקבל ליווי בנקאי עם כל המעלות שלו זה לא דבר פשוט. צריך לעמוד בהמון תנאים ולא כולם מסוגלים לכך. אך עם חברת המפתח לליווי ומימון פרויקטים הכל פשוט יותר. בחברת המפתח יכינו אתכם הכי טוב שאפשר לקראת הגשת הבקשה לליווי בנקאי כך שהם לא יוכלו לסרב לכם.

אם אתם מעוניינים להיות מאלו שהמימון והליווי לפרויקט שלהם פשוט מושלם! הצטרפו אלינו כי זו הנוסחה!

השאירו עכשיו פרטים לתיאום פגישה חינם.

מימון מלא ליזם
אישור עקרוני תוך 48 שעות!

פניה מהירה: