מה זה ליווי פיננסי סגור ולמה זה חשוב?

מתקדמים עם פרויקט של התחדשות עירונית? פרויקט אחר?

חשוב שתבינו מה זה ליווי פיננסי סגור, מה המטרה שלו ולמה הוא חשוב.

בפוסט הבא תקבלו הסבר על הנושא וגם טיפ חכם לסיום.

מה זה ליווי פיננסי סגור?

בליווי פיננסי סגור מקבלים מימון לפרויקט מגוף אחד שהוא גם מלווה את הפרויקט מבחינה פיננסית. הגוף המממן משקיעה כספים בפרויקט וכדי להבטיח את הכספים הללו הוא גם מלווה את הפרויקט. הכספים של הפרויקט מופקדים בחשבון נפרד בפיקוח הגוף המממן והגוף המממן מפקח על הצד הפיננסי של הפרויקט. בעיקר מפקח על הסיכונים. במסגרת ליווי פיננסי סגור על היזם להמציא הון עצמי כפי דרישות הגוף המממן, דו"ח אפס שזו תוכנית עסקית מפורטת. הגוף המממן יבדוק את דו"ח האפס יעשה את החישובים שלו ויוודא שאכן יש פוטנציאל של רווח. אם הוא ימצא שאכן כן הוא יבחר ללוות את הפרויקט שלכם. חשוב שתבינו שברגע שאתם חותמים על ליווי פיננסי סגור אתם מפרידים את הכספים של הפרויקט מכל הכספים האחרים שלכם. בצורה כזו תמיד יהיה כיסוי להוצאות הפרויקט.

מה המטרה של ליווי פיננסי סגור?

המטרה היא להבטיח את הכספים של הפרויקט. הגורמים המשמעותיים לקריסה של פרויקט היא שלא היתה הפרדה ליזם היה כספים שיתחלקו בין פרויקטים שונים. אפשר לומר שהמטרה של ליווי פיננסי סגור היא ליצור הפרדה בין הכספים של הפרויקט לכספים אחרים. ליצור מסגרת פיננסים רק לפרויקט הזה. בצורה כזו יש יותר סיכוי שהפרויקט יצליח. אם ההתנהלות הכלכלית של הפרויקט נכונה והכספים נשארים רק בו אין סיבה שהפרויקט יקרוס מחוסר תקציב.

למה חשוב להשתמש בליווי פיננסי סגור?

יזם חכם שרוצה לבטח את עצמו יבחר בליווי פיננסי סגור על אף העלויות היותר גבוהות לכאורה. כאשר אתם פונים לליווי פיננסי סגור אתם מבטחים את עצמכם מקריסה של הפרויקט. אין מצב שאתם יוצאים לדרך לא בטוחה אם קיבלתם ליווי פיננסי סגור באיזשהו מקום קיבלתם חותמת המאשרת את התוכנית העסקית שלכם. הגוף הפיננסי שותף איתכם לסיכונים, לכן הוא יבחן היטב את המצב יזהה נקודות תורפה, יש עוד מישהו בשטח שיוכל להזהיר אתכם מפני תקלות.

אל תסטו מהתוכנית העסקית

כאשר מקבלים ליווי פיננסי סגור בפעם הראשונה אתם רגילים להחליט הכל לבד ולא יהיה נראה לכם כזה קריטי לסטות מהתוכנית העסקית. אתם לא חדשים בתחום ולא ילדים קטנים. אבל חשוב להבין שבמידה מסוימת כל סטיה קטנה עלולה להיות קריטית. לכן, חשוב מאוד על כל שינוי לקבל אישור מהגוף הממן.

איך תקבלו ליווי פיננסי איכותי?

גם בליווי פיננסי כמו בכל דבר בסעיף של המימון אתם צריכים לשאוף לקבל את התנאים הכי טובים במחיר הכי חסכוני. בשביל זה תצטרכו לעבוד קשה. לא להשאיר את העבודה להם אלא ליצור רושם אמין, לעבוד על דו"ח אפס משתלם, להוכיח תוכנית עסקית טובה וכך הם יראו פחות סיכונים וממילא הריביות יהיו משתלמות יותר.

האמת שזו עבודה לא קלה וצריך לדעת איך לעשות את זה. בשביל זה יש את המומחים שיכשירו למענכם את הקרקע.

הצטרפו עכשיו לעשרות יזמים מרוצים ופנו לחברת המפתח שתלווה אתכם בכל שלבי הפרויקט! אנחנו לא בנק, אבל אנחנו מומחים בהשגת מימון נוח ומשתלם.

מימון מלא ליזם
אישור עקרוני תוך 48 שעות!

פניה מהירה: