רוצים להגדיל רווחים עם הון עצמי נמוך ככל הניתן? פרויקטים של פינוי בינוי יהיו לכם משתלמים!

השאיפה של כל יזם נדל"ן היא להגדיל רווחים עם כמה שפחות השקעה של הון עצמי. כאשר מדברים על רווח של יזם לא מספיק לדעת כמה הוא הרוויח במשך כמה זמן. אלא צריך לשים דגש על מרכיב משמעותי מאוד שהוא כמה הון עצמי היזם השקיע בעניין.

לדוגמא, אם יזם משקיע בפרויקט מאה מיליון ש"ח ומרוויח 20 מיליון ש"ח הרווח הוא ממש ממש לא גדול כי התשואה לא גבוהה. לעומת זאת, אם ההשקעה בפרויקט היתה על סך 40 מיליון ש"ח בלבד, רווח של 20 מיליון תוך 3 שנים הוא יפה מאוד. כי מדובר פה ברווח של 50% מההשקעה תוך 3 שנים ולא רק של 20% כמו במקרה הקודם.

איך המימון לפרויקט עוזר להגדיל את הרווחים?

ברגע שיש בתמונה גם מימון מגוף פיננסי כמו בנק או גוף חוץ בנקאי אחר, אחוזי הרווח של היזם גדלים. אם היזם צריך 100 מיליון ש"ח בשביל להקים את הפרויקט והוא מרוויח על הפרויקט 20 מיליון, הרווח לא יהיה מידי גדול אם הוא ישקיע את כל הכסף מהכיס שלו. לעומת זאת אם הוא ישקיע 40 מיליון ויקח מימון מגוף פיננסי על סך 60 מיליון ש"ח הרווח יהיה הרבה יותר גדול.

פינוי בינוי - מקסימום רווחים בסכום של הון עצמי נמוך מאוד

פרויקט פינוי בינוי של התחדשות עירונית מאפשר ליזמים לגרוף רווחים ממש רציניים כמעט ללא השקעה. התחדשות עירונית זה תמיד תחום רלוונטי ומשתלם מאוד. אבל מה שקרה הוא שעבור החברות הגדולות תמ"א 38 לא היה מעשי כי מדובר בפרויקטים קטנים מידי.

אבל כעת עם צאתה לאור של תוכנית פינוי בינוי לאוויר העולם החברות הגדולות תופסות חלק משמעותי מאוד בפרויקטים של התחדשות עירונית.

פינוי בינוי יהיה לכם משתלם

הפרויקטים של פינוי בינוי הם מספיק גדולים, מדובר במתחם גדול מאוד של מספר בניינים. היזם אמור להרוס את כל המבנים ולבנות מגדלי מגורים חדשים. לכל מתחם של פינוי בינוי יש הסכם המרה אחר שזה אומר כמה דירות ניתן לבנות בשטח. ככל שיחס ההמרה יהיה גדול יותר כך הרווחיות ליזם תעלה.

מדובר בפרויקט עוצמתי כמעט ללא השקעה של סכום כסף משמעותי. היזם מקבל מימון בנקאי בקלות לעלויות הבניה וההריסה. מה שנשאר ליזם לשלם, זה 15% בלבד מעלות הבניה ושכירות לדיירים. ההשקעה ממש לא גדולה והרווח רציני ביותר. כמובן שהכל תלוי ביחס ההמרה של המתחם. אם המתחם הכיל 300 יחידות דיור כדי שהפרויקט יהיה משתלם ליזם צריך שהיזם יוכל לבנות לפחות 500 יחידות דיור ואפילו יותר.

איך נדע שבאמת הפרויקט משתלם?

פרויקטים של פינוי בינוי עשויים להיות משתלמים מאוד. אך לפעמים אפשר לצאת מהם ממש נפסדים. לכן לפני שאתם בתור יזמים פונים לתחום הזה אתם חייבים לערוך ניתוח כדאיות כלכלית בצורה מקצועית. לא כל אחד יכול לעשות את זה כמו שצריך כי צריך להיות בקיאים בהרבה מאוד פרטים ולקחת נתונים רבים בחשבון.

בחברת המפתח לליווי ומימון פרויקטים נבדוק את הרווחיות של המיזם עבורכם וכך תהפכו ליזמים מצליחים במיוחד!

מימון מלא ליזם
אישור עקרוני תוך 48 שעות!

פניה מהירה: