איך להפוך מיזם נדל"ן ליוזם נדל"ן?

שוק הנדל"ן בישראל לא מצליח לרדת מהכותרות. מחירי הדירות עולות מדי יום ואנשים מוצאים את עצמכם מול רסיסי חלומות. עד כאן מצד הרוכשים. אבל הסערה משתוללת גם מצד היזמים.

כדי להוציא פרויקט נדל"ן אל הפועל, יש צורך בהלוואות ענק שלרוב אינן מאושרות על ידי הגופים הבנקאיים. הבנקים שבעו מפרויקטים כושלים ולכן הם לוקחים על עצמם פרויקטים המבוצעים רק על ידי יזמים בעלי הון עצמי גבוה במיוחד ובעלי היסטורית אשראי נוצצת.

איך אם כן תוכלו להגשים את חלומכם ולהפוך להיות יזם נדל"ן מצליח גם אם אין לכם נתוני התחלה טובים? על ידי הלוואה חוץ בנקאית.

הגופים החוץ בנקאיים הולכים ומתרבים במדינת ישראל והם מהווים משקל נגד הבנקים הממאנים לאשר משכנתאות ליזמי נדל"ן.

פרדוקס שלא ניתן לגישור

בנק ישראל עושה הכל על מנת לשמור ולהגן על הבנקים. לצורך כך הוא מחמיר את התנאים לקבלת הלוואות בבנקים. כאשר מדובר באנשים פרטיים שמגיעים לקחת משכנתא, עוד איכשהו הם יכולים לעבור את המגבלות, על ידי הוספת כמה שעות עבודה והגדלת התלוש וכו'.

אבל לא כן כאשר מדובר ביזמי נדל"ן שההלוואות שלהם ענקיות ועומדות על שמונה ספרות ואף למעלה מכך.

הפופולריות של הגופים החוץ בנקאיים

הגופים החוץ בנקאיים יכולים לנהוג בחופשיות מכיוון שהם אינם כפופים לריגולציה הישראלית. הם יכולים לתת הלוואה כמעט בלי הון עצמי וכל מה שמתחשק להם תוך מדידת סיכונים על פי שיקולם האישי.

אם יש לכם היסטורית אשראי טובה ותוכנית עסקית שמוכיחה שאתם אנשים רציניים והתוכנית שלכם אינה עוד חלום יזמות מדומיין אלא עברה עיבוד על ידי יועץ עסקי ומומחי נדל"ן הדרך תהיה פתוחה לפניכם וכל מה שאתם צריכים זה לפנות לגוף שיגשר ביניכם לבין הגוף החוץ בנקאי אליו תפנו.

בעוד שהבנקים מאפשרים ללקוחות פרטיים לקחת משכנתא לאחר היוועצות עם פקיד המשכנתאות, רוב הגופים החוץ בנקאיים אינם עובדים עם לקוחות פרטיים בכלל. ולכן, עליכם לפנות לגוף מימון שיגשר ביניכם ויעזור לכם להשיג את ההלוואה הנחוצה לכם מהגוף החוץ בנקאי איתו הוא עובד.

היוועצות עם גוף מימון עולה כמה שקלים, אבל זה חוסך הון בריביות אטרקטיביות וכל מה שצריך בהלוואה מוצלחת וזולה. גוף המימון אליו תפנו ישיג לכם את כל התנאים שאתם דורשים בהלוואה ומצדכם זה דורש רק להמציא את המסמכים הדרושים ולא הרבה מעבר לכך.

איך מגייסים מימון לפרויקט בשלב המקדים לקבלת היתרי בניה?

קודם כל מעצם השאלה, כבר הבנתם שיש אפשרות כזו. כדי להשיג את האישורים המדוברים בזמן שהיתר הבניה עדיין לא התקבל עבור השטח בו אתם מתעתדים להקים פרויקט נדל"ן, צריך להתכונן לתהליך ארוך, בירוקרטי שבסופו, אבל רק בסופו תדעו אם אושרה לכם ההלוואה או לא.

כדי לקחת על עצמכם פרויקט שעוד לא הגיע לשלב של היתר, עליכם להיות בעל הון עצמי מכובד, כדי שתוכלו להתמודד עם ההשלכות הכלכליות של ההשקעה.

מיותר לציין שהמימון בשלב זה של הפרויקט, יהיה רק בגופים חוץ בנקאיים. הבנקים מאוד מרובעים ואינם מוכנים לקחת על עצמם אף לא גרגר סיכון.

הפתרון הזמין ביותר – הלוואה בגוף חוץ בנקאי

הגופים החוץ בנקאיים לא רק מסכימים לאשר הלוואות לפרויקטים שעוד לא קיבלו היתר בניה, אלא רואים לעצמם חזון ויעד לעזור לכמה שיותר יזמים לעבור את חסם המימון ולאפשר להם לפרוץ קדימה בעזרת חסות הגוף המממן.

למה כדאי לפנות לגוף חוץ בנקאי?

  1. תוכלו לדלג על ההון העצמי ולהנות מ – 100% מימון. נקודה זו היא אחת המשמעותיות ביותר והיא גם מהווה החסם העיקרי ליזמי נדל"ן בעלי הון עצמי נמוך.
  2. לא משנה מה יהיה מחיר הקרקע, אתם את ההשקעה שלכם תוכלו להוציא אל הפועל בגלל תנאי המימון חסרי התקדים של הגוף החוץ בנקאי. לא לשכוח שאתם צריכים לתכנן את רווחיות הפרויקט לצורך אישור ההלוואה, אבל אם אתם רציניים לא תתקשו לעמוד בכך.
  3. גופים חוץ בנקאיים מתחשבים מאוד. פריסת התשלומים על גבי ארבעים שנה ואף יותר ועוד שלל תנאים גמישים שלא תמצאו באף בנק.

מימון מלא ליזם
אישור עקרוני תוך 48 שעות!

פניה מהירה: