בקרית אונו ממשים את חוק ההסדרים – פטור מהיטל השבחה בכל המתחמים של פינוי בינוי!

חוק ההסדרים קובע כי כל רשות מקומית יכולה להחליט על גובה היטל ההשבחה. קרית אונו היא אחת מהערים הראשונות שמישמת את חוק ההסדרים. בקרית אונו מעודדים התחדשות עירונית ועל כן ההחלטה היא לתת פטור מלא מהיטל השבחה בכל המתחמים של פינוי בינוי בעיר.

בקרית אונו קיבלו את חוק ההסדרים בברכה!

עוד לפני תקופה בקרית אונו דנו בכל פרויקט של פינוי בינוי בנפרד. בסופו של דבר, הוועדה פטרה לבסוף את כל הפרויקטים בלא תשלום של היטל השבחה כלל. לכן כאשר הגיע חוק ההסדרים שמאפשר לקבוע מראש כמה היטל השבחה יחול על כל פרויקט קיבלו את החוק בקרית אונו בשמחה רבה והכריזו על פטור מלא לכל הפרויקטים של פינוי בינוי בעיר.

למה הצעד של עיריית קרית אונו הוא חכם במיוחד?

למועצת קרית אונו יש עניין לקדם התחדשות עירונית. לכן הם מעדיפים לוותר על הרווח בהיטל השבחה ולהרוויח עיר מטופחת, יפה ומתחדשת. היטל השבחה זהו בעצם רווח נקי לרשויות המקומיות וזה בעצם הסיבה שממש לא כל העיריות פוטרות את מתחמי פינוי בינוי מהיטל השבחה. העניין הוא שככל שהיטל ההשבחה יהיה נמוך יותר או שהוא לא יהיה קיים כלל יקומו יותר פרויקטים בעיר.

פטור מהיטל השבחה בכל המתחמים של פינוי בינוי!

ראשי עיר שלא מתעניינים במצב העיר ודואגים רק לרווחים שלהם בדרך כלל יעדיפו לגבות היטל השבחה כמה שיותר גבוה. אולם בעיר כזו גם לא יקומו כמעט מתחמים של פינוי בינוי כי זה לא יהיה רווחי עבור היזם.

ראש עיר שרוצה למשוך אליו יזמים שיקימו פרויקטים של פינוי בינוי, צריך להציע להם הצעות משתלמות, לתת הנחות ובכך להגדיל את הכדאיות של היזם בהקמת פרויקט של פינוי בינוי בעיר. זאת בעצם הטקטיקה שבה נקט ראש עיריית קרית אונו כאשר פטר את כל המתחמים בעיר מהיטל השבחה.

חושבים להקים פרויקט של פינוי בינוי? לכו על קרית אונו!

אין ספק שאם אתם מעוניינים להקים פרויקט של פינוי בינוי קרית אונו זה מקום מצויין. כפי שזה נראה עכשיו קרית אונו תהפוך למעצמת פינוי בינוי. קרית אונו היא עיר מרכזית מאוד ומחירי הדירות בה גבוהים מאוד ביחס למחירי הדירות בארץ מה שהופך את ההשקעה בפרויקטים בעיר למשתלמת במיוחד. בפרט שהמגמה של המחירים בעיר היא בעלייה. בשנה האחרונה המחירים זינקו ב 10%.

המחירים הגבוהים יחד עם הפטור המלא מהיטל השבחה וראש עיר שמעוניין לקדם פינוי בינוי ולסייע ליזמים הופך את העסק למשתלם במיוחד הרבה יותר מכל אזור אחר.

זקוקים למימון? הון בסיסי כדי לקדם את הפרויקט?

יחד עם חברת המפתח הכל יהיה קל יותר קבעו עכשיו פגישה עם המומחים שלנו שישיגו לכם מימון נוח, בטוח וזול יחד עם ליווי מקצועי שאי אפשר לוותר עליו!

מימון מלא ליזם
אישור עקרוני תוך 48 שעות!

פניה מהירה: